Zasvěcení do 3D

Lekcí

8

Hodin

24

TERMÍN

Termín bude vypsán
Praha

Volných míst:

0

9 000 

[display_stock_manager_form]
[display_stock_alert_form]

Zasvěcení do 3D

Česky
Začátečník, pokročilý začátečník
Blender

Informace o kurzu

Kurz je pojat jako vstupní brána do světa 3D grafiky za použití dostupných nástrojů zdarma. Cílem kurzu je seznámit studenty, kteří jsou nováčky ve světě 3D grafiky, s kompletními technikami a postupy důležitými pro úspěšné a hladké zvládnutí nejrůznějších 3D projektů. Nejdříve se student naučí si projekt dobře nachystat a rozvrhnout. Seznámí se se základními principy tvorby modelů, materiálů a textur. Dále se dozví, jak modely a scény oživit pomocí nejrůznějších animací. A nakonec si osvojí nejdůležitější techniky práce se svícením a renderováním.

Studijní plán

14. 5. 2024
21. 5. 2024
28. 5. 2024
4. 6. 2024
11. 6. 2024
18. 5. 2024
25. 6. 2024
2. 7. 2024
1. lekce
Délka 3 hodiny 18:00-21:00
2. lekce
Délka 3 hodiny 18:00-21:00
3. lekce
Délka 3 hodiny 18:00-21:00
4. lekce
Délka 3 hodiny 18:00-21:00
5. lekce
Délka 3 hodiny 18:00-21:00
6. lekce
Délka 3 hodiny 18:00-21:00
7. lekce
Délka 3 hodiny 18:00-21:00
8. lekce
Délka 3 hodiny 18:00-21:00

Osnova

  • Orientace ve 3d viewport a nejdůležitější manipulační nástroje
  • Pracovní prostředí Blenderu a jeho uspořádání
  • Práce s modely a jejich základní editace
  • Kvalitní reference a jejich použití při tvorbě
  • Měřítko a základní nastavení projektu
  • Praktické tipy pro hladký začátek projekt
  • Object a Edit kontext
  • Tvorba polygonálních modelů
  • Modelovací nástroje a principy
  • Sčítání a odečítání tvarů – výhody a nevýhody využívání boolean operací
  • Použití modifikátorů pro parametrické operace a dokončení modelů
  • Vytváření a aplikování materiálů
  • Nejdůležitější vlastnosti materiálů
  • Generované a obrazové textury
  • Kombinování textur a materiálů
  • Umístění textur na modely a UV Mapovaní
  • Organizace scény
  • Vyčištění modelů, materiálů a textur
  • Import/Export a linkování scén
  • Praktické tipy pro nastavení spolupráce na větších projektech
  • Výchozí nastavení transformací objektů pro animaci
  • Přehledná hierarchie modlu pro animaci
  • Animační ovladače
  • Závislosti objektů
  • Animace klíčových pozic/snímků
  • Časování animací
  • Úprava animací pomocí animačních křivek
  • Animační modifikátory (opakování, nepravidelnost, průběh animace)
  • Animace s využitím trajektorie křivky
  • Animace kamera a vytvoření záběrů
  • Typu světel, jejich vlastnosti a využití
  • Volba a nastavení Render Enginu (Cycles, EEVEE)
  • Nastavení kvality a rychlosti renderování
  • Vrstvy renderu a výstupní formáty
  • Renderování animací

Galerie

00
počet dní do startu:
Kurz již probíhá

Přihlásit se

Registrovat se

Jméno nebo email *
Heslo *
Filtr
Digitální produkce
Digitální produkce
Obecná produkce
Ostatní